East Coast part 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu East Coast part 1 - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu

East Coast part 1

Door: yvonnegrotepunt

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

22 April 2012 | Australië, Airlie Beach

Heey allemaal!
Hierbij even een kort verhaaltje wat we tot nu toe allemaal gedaan hebben. We hebben niet heel veel internet minuten meer, dus we moeten het kort houden. Ook hebben we geen mogelijkheid om foto's te uploaden, dus die moeten we bewaren voor later...

We zijn begonnen in Melbourne. Hier zijn we met onze 'Hippie Camper' (jaja..wit met allemaal bloemetjes:p) naar de Snowy Mountains gereden. De weg hierheen was al super en hebben hier gewandeld. Wat de naam al zegt..het was hier ook behoorlijk koud! Na de Snowy Mountains zijn we naar de Fitzroy Falls gereden en daarna naar Sydney. Gelukkig werd het weer iets beter en zagen we het zonnetje ook nog! Na Sydney zijn we naar het Lone Pine Koala Sanctuary gereden, waar ik een Koala vast gehouden heb!! Verder zijn we nog in Byron Bay, de Australia Zoo en nog veel meer dingen geweest. Afgelopen week zijn we met een 2-daagse tour naar Fraser Island geweest. Dit is net een paradijs! Net als in de film. Het weer was ook nog eens super! het eiland is alleen van zandstrand, dus het strand is de snelweg. Op het eiland hebben we hele mooie uizichten van een klif, verschillende creeks, een meer van zuiver water en rainforest gezien. Na Fraser Island zijn we doorgereden naar Airlie Beach (800 km op 1 dag). Hierdoor hebben we wel 2 relaxte dagen in Airlie Beach. gisteren hebben we mijn verjaardag gevierd..op het strand met 30 graden! Een keer wat anders dan in Nederland. Vandaag gaan we ook nog even rustig aan doen en morgen begint onze 2-daagse tour op de Whitsundays (allemaal verschillende eilanden bij het Great Barrier Reef).

We vermaken ons hier dus super en zijn er van overtuigd dat we nog veel meer leuke dingen gaan zien!
Tot over een paar weken!

liefs,
Rob & Yvonne

• 23 April 2012 - 14:42

Steffie:

Lekker genieten dus! Veel plezier samen!

Liefs,
    Wouter, Steffie & Twan