Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Rossum, Nederland van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu Nog 2 dagen... - Reisverslag uit Rossum, Nederland van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu

Nog 2 dagen...

Door: yvonnegrotepunt

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

30 Januari 2012 | Nederland, Rossum

Heey allemaal,
Aangezien ik over 2 dagen al vertrek was het wel tijd om een waarbenjij.nu aan te maken. jaja..het is zover..nog 2 dagen en dan ga ik voor 3 maanden naar Australie! Samen met Lisanne Teunissen en Edine van Munster gaan we in Melbourne meewerken aan een onderzoek. Daarnaast gaan we data verzamelen om onze scriptie van te schrijven. Hier zullen we ongeveer 2 maanden mee bezig zijn. Daarna komt Rob langs en hebben we tijd om samen rond te reizen! En aangezien we in Dubai moeten overstappen hebben we besloten om op de terugweg nog even 5 dagen in Dubai te blijven en daarna verder te vliegen naar Nederland.
In Melbourne hebben we inmiddels een mooi appartement gevonden waarin we de komende tijd kunnen verblijven. Ik zal hiervan een aantal foto's toevoegen.

Ik hoop jullie hier de komende maanden van leuke verhalen en foto's te kunnen voorzien. En hoop dat jullie ook af en toe een reactie plaatsen (dat is voor mij natuurlijk wel weer leuk om te lezen).

liefs,
Yvonne

  • 30 Januari 2012 - 18:59

    Nicole Ter Riet:

    Hoi Yvonne,wat leuk om je te kunnen volgen via deze site,ik hoop dat je er heel veel pleizer hebt!ik zal je met veel plezier volgen.groetjes

  • 31 Januari 2012 - 14:01

    Roy:

    heel veel plezier;)

  • 31 Januari 2012 - 14:23

    Steffie:

    Ha Yvonne,

    Ik wens je een hele fijne reis toe, geniet!
    We zullen met carnaval een borrel op je drinken!

    Groetjes,
    Wouter, Steffie & een knuffel van Twan

  • 31 Januari 2012 - 20:38

    Loes Wesselink:

    Ziet er goed uit :) Veel plezier

  • 01 Februari 2012 - 10:24

    Petra Oude Lashof:

    Goeie reis en geniet er van.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Rossum

Australie

Recente Reisverslagen:

01 Mei 2012

east coast part 2

22 April 2012

East Coast part 1

05 April 2012

Tasmanie, Surfen & uitgaan

22 Maart 2012

Sydney!

15 Maart 2012

Great Ocean Road & het Eureka Skydeck
Yvonne

Actief sinds 30 Jan. 2012
Verslag gelezen: 674
Totaal aantal bezoekers 18426

Voorgaande reizen:

01 Februari 2012 - 05 Mei 2012

Australie

Landen bezocht: