Daar gaan we dan... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu Daar gaan we dan... - Reisverslag uit Dubai, Verenigde Arabische Emiraten van Yvonne grote Punt - WaarBenJij.nu

Daar gaan we dan...

Door: yvonnegrotepunt

Blijf op de hoogte en volg Yvonne

02 Februari 2012 | Verenigde Arabische Emiraten, Dubai

Heey allemaal,
Hier even een kort berichtje over de reis tot nu toe...
Na vanochtend vroeg vertrokken te zijn met mijn moeder, zus en Rob stonden mijn lieve vriendinnen net buiten Rossum al op me te wachten..met een slinger en ballonnen!! Totaal niet verwacht en super leuk:D! Dankje wel dames!! De reis naar Schiphol liep verder prima en waren er dan ook erg op tijd. Nadat ik de koffers had ingecheckt hebben we even wat gegeten en rondgelopen. Toen was het moment dan toch echt aangebroken: afscheid nemen! Dit heeft dan ook een aantal traantjes gekost.
De vliegreis verliep in het begin erg goed! we hadden genoeg te doen: we konden namelijk op ons eigen beeldscherm tv-series en films kijken en spelletjes spelen. Op een gegeven moment duurde de landing wel erg lang...na een aantal rondjes om het vliegveld gevlogen te hebben kregen we te horen dat we helaas niet konden landen in Dubai. We zouden dan op een dichtbijzijnde vluchthaven landen (Ras Al Kaimah). Hier geland te zijn dachten wij dat wij met de bus verder zouden gaan..dit bleek niet zo te zijn en we zetten onze vlucht opnieuw in richting Dubai. Gelukkig lukte de 2e poging en kwamen we 3 uur later aan in Dubai. De bedoeling was om hier te overnachten, maar dit ging helaas niet meer lukken. Het enige voordeel is dat we vouchers hebben gekregen om lekker te gaan eten. Dit hebben we nu net gedaan, en jawel..bij de Mc Donald's!
Nu nog maar een aantal uurtjes wachten en dan de volgende vlucht naar Melbourne. Afwachten hoe deze vlucht zal verlopen...

liefs,
Yvonne

• 02 Februari 2012 - 15:05

Mandy:

Jooehoe!! Graag gedaan hoor!! ;):D
    Poe, dat gaat wel meteen weer goed! Nja, laten we hopen dat de reis naar Melbourne dan des te soepeler verloopt!!
    (Fijn dat het eten bij de McDonalds altijd en overal smaakt, ofnie?! :D)
    Succes met het vervolg van de reis! :P
    Liefs xx

• 02 Februari 2012 - 21:43

Petra:

Hey zusje;-)

Fijn dat je over bent in Australie en dat de laatste vlucht beter verlopen is! Zo een paar uur op het vliegveld in Dubai zitten wachten lijkt me ook wel lang of niet? wel vervelend...
    Tijd nog een beetje doorgekomen?

Hoop dat het appartement bevalt maar aan de foto's te zien moet dat wel lukken:D Nog een beetje vermaakt in het vliegtuig? en nog een beetje kunnen slapen? Nu heerlijk genieten van het weer of niet?:D
    hier is het brrrrr... koud:P

Nog last van een jetlag trouwens?
    Wel raar dat het daar al vrijdagochtend is zeg!

Tot skypes!!
    Liefs

• 02 Februari 2012 - 21:45

Petra:

Ohja en ik zal je morgenavond even de foto's sturen die we op Schiphol gemaakt hebben, dan kun je die toevoegen aan je reisverslag;-)

• 03 Februari 2012 - 22:02

Yvonne Grote Punt:

Het eten smaakte inderdaad goed Mandy! De vliegreis zijn we prima doorgekomen..ik heb zelfs mijn boek niet gelezen. We hadden genoeg te doen door ons eigen beeldscherm en natuurlijk tussendoor even slapen. Ik moet zeggen dat de Jetlag reuze meevalt. Gisteren waren we behoorlijk moe en hebben we eind van de middag even geslapen, maar vanochtend gaat het weer super! Ik heb de foto's ontvangen en erbij geplaatst;) Dankje! Succes met klussen en verhuizen Petra!